Valla kardeşim ben kanarya da oturuyorum arada Sefaköy é çıkıyorum bayan sektoru iyi orada Sefaköyün bankalar Caddesi'nde açabilir sen iyi iş yaparsın
Bende kanaryada oturdum 15 sene kadar ondan en iyi bildim yerler orası

Bankalar caddesi iyi zaten bende o kısımlarda düşünüyorum taş kasapın oralar vs.. bakalım kısmet

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:05:48 -->-> Daha önceki mesaj 19:43:16 --
Merhabalar ;
Şahsımca birkaç fikir sunacağım , son zamanlarda ülkemizin bayanlarının marka takıntısı iyice artmış durumda. Merter diyince aklıma ilk gelen şey replika taklit ürünler oldu. Louis vuitton , gucci , armani , prada vb. markaların her modellerini alın. Kot pantolon,şort,eşarp,ayakkabı,cüzdan yani her türden alın ürünleri. Ama dükkanınıza kocaman göze batacak şekilde bu markaları yazmayın. Yani biz marka yı severiz ama çakma giydiğimiz belli olsunda istemeyiz. Sadece bir yer olsun , vitrinde birkaç parça markalı eşyayı gören gelir ve içeride asıl hazineyi bulur.
Hocam bu dediğiniz mantıklı ama bilgim yok o yüzden soruyorum bu replika markaları satmak mağazada sıkıntı olmasın sonra bana yasal açıdan