cakirtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işin kötü tarafı telefon onayı istemiyor sadece doğum tarihi istiyor

geçmiş olsun hocam inşallah açarsın doğum tarihine ulaşma durumun olursa