PS4 şuanda çok pahalı halen, ps3 almak daha mantıklı.
Zaten cafeye gelenlerin oynadığı oyun belli, genelde pes, fifa.

Adanada da var böyle bir yer, 1TL 10 dakika, parayı atıp oynuyorsun.