Merhaba sevgili arkadaşlar , bu sene bulunduğum yerde tezgah kiraladım ve bayan üst giyim ürünleri satıyorum.
Pazar her gün oluyor gece pazarı adı yazlık yer olduğu için.
Benim merak ettiğim bu işi kışın mağazaya dönüştürme niyetimin olması.Bu konu hakkında bilgisi olanlar,önerileri olanlar varsa dinlemek isterim.
Ürünleri şu anda merterden alıyorum.İstanbul'da dükkanı ise küçükçekmece/sefaköy civarında düşünüyorum.
Genel olarak masraflar nedir , ne kadarlık mal koymam gerekli , satışları nasıl arttırabilirim veya aklıma gelmeyen öneriniz varsa beklerim saygılar.