Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bence evdekilere katlanmaya devam etmelisin. Takma gitsin bu kadar basit. Cevremdeki ayri eve cikan arkadaslarim simdi toparlamaya ailelerine geri donmeye calisiyorlar. Pismanlar yani tabi sen ne kadar pisman olursun, olayin siddeti nedir bilmiyorum.
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:30:58 -->-> Daha önceki mesaj 12:20:15 --
Bide aklima into the wild filmi geldi onunla ilgili bir blog yazisi vardi pcye geceyim atarim linkini okursun.
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi