@Cankat ;
1-0 öndeyim

Sabah bisiklet sürdüm,sahada 4-5 tur yürüdüm.Kilolu biri değilim fakat hedef kaslı ve fit olmak

Bu 1 hafta makale yazıp satacağım.Boks ve yüzme kursu için para lazım
10-0 öndeydim de ne oldu? Kaslı ve fittim, BESYO'yu kazandım, okudum binbir sorunla. O bitti başka çok iyi bir okulu kazandım vs. yani bitmiyor her şey, üniversiteye geçip kendi evine geçtiğin anda hayatın her türlü sorununu karşında göreceksin. Para konusunda sorunun olmayacaktır belki ama psikolojik anlamda çok şey yaşayacaksın.