pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğrencilik gibisi yok biliyorum fakat her öğrencilik sanıldığı kadar güzel,laylaylom değil ne yazık ki.Bu tükürdüğümün düzeni her ne kadar beni engellemeye çalışsada istediklerimi yapıp öğrenip,eğlenip,dinleneceğim.
O yaşta öyle düşünmek kolay