çocuksun sen çocuk kal
büyüdüğünde 17 yaşını özleyeceğin çok vaktin olacak
Öğrencilik gibisi yok biliyorum fakat her öğrencilik sanıldığı kadar güzel,laylaylom değil ne yazık ki.Bu tükürdüğümün düzeni her ne kadar beni engellemeye çalışsada istediklerimi yapıp öğrenip,eğlenip,dinleneceğim.