Mellin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dasboard a 1-2 hafta sonra başvursam bi sorun olurmu acaba kazanç bakımından bu aralar kanala giriş yapmaya korkuyorum
başvuru sırasında zaten kanala giriş yapıyorsunuz,dashboard un acelesi olmaz sonrada yapabilirsiniz onu.