Yanlış kararlar almak üzeresin sanırım

18 yasındasın sanırım üniversiteye başlamak üzeresin dersine çalış ve üniversiteye gidip eve çık 2-3 yıl boyunca zaten geçici bir süre kendini toplarsın senin istediğinde zaten bir süre dışarı çıkmak üniversite senin için en mantıklısı gibi oturup şöyle bir düşünürsen