+25 forumdaşlara soruyorum, 10 yıl önceki halini görmeyen var mı?
ilk mesajı okuyan herkesin yüzünde hafif bir tebessüm oluşmuştur. çünkü bizim 10-15 yıl önceki halimiz
@pcbağılsıı, dostum sana ne desem fayda etmez. bana da çok dediler, si...ttri çektim herkese..dolayısıyla sen de bana çekersen içinden kızmam

ben de yaşadım çünkü biliyorum. 17 yaşındayken herkes sistemi değiştirebileğini düşünür. ama gün gelir o sistemin bir parçası olur çıkarsın. hiçbir şeyi değiştiremezsin. yada şöyle söyleyim; gün gelir, sadece değiştirmeye gücünün yeteceği şeyleri değiştirmeye çabalarsın, gücünün yetmediklerini ise kabullenirsin