pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi fikirmiş hocam Ailenin yanında kalmaya devam ederken eğlenmek ve kafa dinlemek için arada sırada kaçabileceğin yedekte ev.Güzel fikir valla fakat kiracıyla nasıl anlaştınız.Bir de su,elektrik o şekilde olmasa nasıl bağlatacaktınız?
Hocam su elektrik olmasa ne yapardık bilmiyorum ama emin ol o dairenin sahibi ile anlaşırsan adam kendi adına bağlayıp örneğin su elektrik net toplam 120 geldi kiranda 500 , adama 650 verirsin bir yolu bulunur her türlü. Biz kiracı ile şöyle anlaştık "para" 700 TL lik eve 1000 verdik. Ama her ay 6-7 gün kız arkadaşları ile kalmak isteyen kardeşlerimiz oluyordu 50tl den günlük veriyorduk kiranın 300 civarı böyle çıkıyordu. Her ay kendimiz küçük eğlence yapardık , ama 3 kere iyi parti düzenledik,40-50 kişi civarı 30tl bilet satışından kazandık 1000 lira bide içkiden çok kazandık 2bin civarıda ordan geldi adamla konuşup 3-4 aylık kirayı nakit vermiştik. Sonra ses etmedi paramız bitti evi kiraladık paramız bitti 3-5 şey düzenledik. Zaten 4 arkadaştık aylık 160civarı versek yetiyordu bize. Ev 3+1 ve çok geniş salonu vardı. Yani demek istediğim şu bir türlü halledersin