16 yaşında kendi evimizi kiralamıştık. Oturduğum yerde merkez ilçelerden birinde 3-4 arkadaş ev kiraladık. Yaklaşık 2 sene , her okul çıkışı kızlarla gider haftada 2 kere parti yapar , evin boş olduğu zamanlarda bizden küçük kardeşlerimize parayla kiralardık. Elektrik ve su daireye değil apartmanın geneline geliyor ve katlara göre bölünüyordu. Yani ayrı eve çıkmadık ama özetle 1 ayda kendi evime 8-10 gece (bu sürekli böyle sürmedi ama) uyumak ve akşam yemekleri için gidiyordum. Diğer tüm zamanlar yani okul çıkışları,geceler,sabahlar hep ordaydık.tabii 3 -4sene civarı önceydi bu eğlenceli zamanlarımız
İyi fikirmiş hocam

Ailenin yanında kalmaya devam ederken eğlenmek ve kafa dinlemek için arada sırada kaçabileceğin yedekte ev.Güzel fikir valla fakat kiracıyla nasıl anlaştınız.Bir de su,elektrik o şekilde olmasa nasıl bağlatacaktınız?