Kullandığın yazılım birisi log tutuyordur bende de daha önce oldu bu sekil de baya uğrastım
bir scrict log tutuyor du sildik düzeldi log tutmayı kapattık
hangi script olduğunu nasıl tespit ettiniz acaba?
bu arada r10'da da güncellemeler oluyor. kurcalamayın bozacaksınız.. gerçi böyle şeyler acemi işi. biri laf sokmadan ben alayım üzerime