Konu
! -- Web Sitenizin Masaüstü Yazılımını Kodluyoruz -- !
24-06-2014, 22:51:23
#3
black_scorpion
Teşekkür ederim.Yazılımları Visual Basic ile kodluyorum. Şuanda bir yazılım işi daha alınmıştır bittiğinde resimleriyle beraber konuya dahil edilecektir. İş alımı devam etmektedir.