RemotE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl yok sürekli üste çıkmak için siteni yolluyorsun ben onu ana sayfada konunu sürekli en üstte görmek zorundamıyım rahatsız ediyorsun
Biliyorsan o zaman merak etmiyorsun pislik olsun diye yazıyorsun alttakine tıklar geçersin.