PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu sen değiştiremezsin. Mecburen sisteme ayak uyduracaksın.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bakalım hocam karamsar olmayacağım.Eğer staja gittiğim yeri sevmezsem gitmeyeceğim yanarsa yansın.Fakat sessiz,sakin ve güzel arkadaşlıklar edebileceğim yer olursa cillop gibi mekan olur.Klimalı güzel ortam yapmış namussuz belediye