Öncelikle maddi oalrak birikimin varsa gerisini halledersin, o da şöyle olur;
Üniversitesi bol olan bi şehre gidersin, ev arkadaşı arayan öğrencilerle dolu oluyor, 2-3 kişi kalacağınız bi ev bulup kiraya ortak ol, ayrı bi odan olsun keyfine bak
Başlangıç olarak bunu yapabilirsin.
İyi bir üniversiteye gitmek istiyorum hocam.Fakat bu ülkede bilgi değerli değil değerli olan para.
@mccyclonee;
Güzel filme benziyor hocam teşekkürler izleyeyim merak ettim
@emrefba ;
Hocam aslında bu sorunları güzel bir üniversiteye gitmek istediğimden yaşıyorum.
Bu araba beni abaza biri olarak görmezseniz sevinirim.Adam gibi bir arkadaş grubu edinip güzelce eğlenen,gezen,öğrenen biri olmak istiyorum ama nerde

Yalnız gençlik nereye gidiyor.Kızlarla gezip tozan 1-2 arkadaşım yok şöyle kızı becerdim yok böyle yaptımda başka bir şey demiyorlar.Sevgilim dedikleri kızlar 2 gün sonra farklı biriyle kafede öpüşüyor.Ve bunların yaptıklarına imrenenler var.
Çok şükür ben öyle düşünmüyorum ama yinede kız arkadaşım ve diğer arkadaşlarımla denize gitmek,bowlinge gitmek,paintballa gitmek isterdim.