Sen sen ol anne ve babanı üzme.
Şuan yaşadığın düzene hasret kalırsın,
dönmek için yüzün bile olmaz.
Şuan bu yaşlarda yaşadığın durum anormal bir şey değil,
herkesin başına gelebilen durumlar.
Burada sabretmek ve doğru yolu bulmak sana düşüyor.
Bir düşün, kafanı sokacak bir yuvan var ve "sağlıklısın"
sağlığı olmayıp birilerine muhtaç olanları düşün.
en azından sokakta kalanları hesapla.
Ailenin yanındayken de işe girebilir ve çalışabilirsin.
Bu senin geleceğe dair planlarını engellemez.
Mantıklı bir izah ile bunu ailene anlatabilirsin,
son olarak yine yukarıdaki cümlemi yinelemek isterim;
annen ve baban ile ters düşme, onların sözünü çiğneme.