Elektrik su aboneliği alamazsın internet açtıramazsın. He birde ev sahibi ne kadar güvenip ev verir orası ayrı mesele.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
+ Katılıyorum.
Ayrıca bu konudan 2-3 yıl sonra yine konu sahibinin fikirlerini alalım

, ev yemeği çamaşırı vs. derken adamın canı okunuyor.
Aile içinde huzursuzluk var mı yok mu ? Önemli olan kısım burası.eğer tek problem eğitime bağlıysa bence kaşınıyorsun

bende okul yüzünden sürekli kavga ederdim en son oturdum annemle babamla pazarlığı yaptım üniversite sınavını halledersem hiç karışmayacaksınız diye.Bu sene onuda hallettim(inş.) bayadır yaptığım işlere hiç karışmıyorlar.
Ben onlara istediklerini veriyorum onlar bana istediklerimi
Eğer sistemden kastın eğitim sistemini aşıyorsa diyeceğim tek şey : Sistemin istediğide zaten bu özgür genç ayağına yanlız kalan gençler

Bireyi aileden koparırsan kolay harcayabilirsin deyimle bahsedecek olursak "Sürüden ayrılan kuzuyu kurt kapar"
Bence otur planını kur ailenle konuş anlat sıkıntılarını,evde kalırsan yine para kazan masrafların az olur daha çok birikim yaparsın