@DAVUT;
Teşekkürler hocam.Farklı düşünceler sebebiyle düşüncelerimizi paylaşmasaydık bu seviyelere gelemezdik.Söylemek istediğiniz düşüncelerinizi de merakla bekliyorum.
Bu düşüncelere kapılmamın nedeni vasıfsız olmam.Ve ilerde karın tokluğuna çalışabilmek için şimdi ki zamanı satmak istemiyorum.Sadece lay loy lom yaşamak istiyorum demiyorum fakat biraz öğren biraz eğlen biraz dinlen felsefesinde yaşamak istiyorum.Ben mutluluk uğruna paraya tapar oldum.Çünkü yapmak istediklerimi yapamama nedenim para denilen meret.
@PsdBul ;
Teşekkürler hocam.Fakat 18 yaş altına da vodafon hat açtırıyordu diye biliyorum?Bir araştırayım hocam?Bir karavan yapmak istiyorum.Elektriğini güneş paneli,rüzgar gülü ile elde edebilecek aynı zamanda benzinden elektrik elde edilebilecek minibüs büyüklüğünde bir araç.