Soyle de söyleyeyim her ne kadar pc den mac akisi canli net olsa da tv den daha yavas akior. Yani saniyede 24 kare oluyor hiz normalde akis gayet guzel saniyedr 10 15 kare yaptigin zaman akis atlaya atlaya oluyor hissine kapiliyorsunuz biz mac izlerken surekli boyle yasadik. Goz alisiyor bi yerden sonra tabi. Ek olarak Ozellikle 1080p film indirip tv ge baglar izlerdim

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi