Bende hem smart TV hemde 3D var. İlk aldığımda smart tv 'yi filan kullandım öyle birkaç 3D film izledim sonra unuttum gitti hiç kullanmıyorum bile
gereksiz yani bilgisayar varken TV internetinde gezinmek biraz saçma oluyor kumandayla En çok kullandığım şey youtube açıyorum bol bol video
izliyorum başka bir işime yaramıyor smart. 3D 'yide hiç kullanmıyorum bile . Zaten bir 3D film boyutu 15 - 40 GB arasında değişiyor TTNET AKK olduğu için oda sıkıntı
indiresim gelmiyor 3D film. Sonuç olarak ne 3D ne smart tv özelliklerini kullanmıyorum bile TV izliyorum hep