MESKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanka sanatını konuşturmuşsun yine emeğin boşa gitmeme dileğiyle başarılar
Tşk ederim kardeşim inş. öyle olur

Arkadaşlar indexi html/css şeklinde kodlamaya başladım, bir arakadaşımız temada siyah görseller yerine daha renkli görseller kullanılabilir demişti başlıkların hepsi için ayrı ayrı birbirinden güzel temaya uyabilecek renkler ayalardım bunları tema panelinden istediğiniz şekilde değiştirebilieceksiniz.

ek olarak temaya html ve css ile biraz daha hareket katıp daha şık bir hale getiriyoruz yakında indexin demosunu tekrar konuda paylaşacağım

eleştiri ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar gerçekten dikkata alarak temayı yapmaya devam ediyoruz bunun için yorumlarınız önemli