kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
blogta mevcuttur değil mi?

ben bir tane power pointen yaptım

kodlamaktan vaz geçtim



psd biraz yaptım yine vaz geçtim her zaman en iyisini istiyorum...