Footer daha güzel olabilir bence, başarılar.
Öyle olacak umarım hocam daha footeri çizmedim öylesine bi görüntü olsun diye ekledim, tşk ederim öneri için
Menülerin arasındaki ışık efektini kaldır bence.
Hocam aslında arkadaşlar o ışık efekti güzel olmuş demişti ama dikkate alacağım tşkler