CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Footer daha güzel olabilir bence, başarılar.
Öyle olacak umarım hocam daha footeri çizmedim öylesine bi görüntü olsun diye ekledim, tşk ederim öneri için

Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Menülerin arasındaki ışık efektini kaldır bence.
Hocam aslında arkadaşlar o ışık efekti güzel olmuş demişti ama dikkate alacağım tşkler