Konu
Yeni temamız hakkında görüşleriniz
23-06-2014, 11:29:42
#25
Dereck
Renkler çok güzel ama buna benzer temalar biliyorum bence dizayn ve yerleşim olarak bu şablonun dışına çıkarsanız daha iyi olur.