GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabah öneri istiyorsan bu sıcakta otur evinde derim başkada bir şey demem Akşam öneri istersen direk Alsancak'a akıyorsun tek tek mekanları geziyorsun Öğrenci olsun dersen direk Bornova Küçük Park'a gidiyorsun Alkol vs sevmem diyorsan cafeler sokağına gir Otantic cafe'ye otur birde benim ismimi söyle güzelce baksınlar sana



Ama biz onlara "Abeji" diyoruz
valla hocam sahsen ben bayiliyorum o aktiviteye
en kral mekan yaninda fis kaliyo cimlerin