Hocam ön sipariş almayı planlamıyorum kimse madur olmasın diye ama tema fiyatı 60tl olacak, uygun bir fiyat olduğunu düşünüyorum
Tşk ederim hocam

tema güzelse logo halledilir ya
Çok tşk ederim

responsive yapmaya gayret etcez kesinlikle hantal bir tema olmayacak zaten ön sipariş almayı düşünmüyoruz hocam dediğiniz gibi dünya hali bi aksilik olur kimse madur olmasın
Haklısınız aslında hocam ama renkler ve tasarımın duruşuna dikkat etmeye çalıştık göz yormayacak ama hoş görünecek şekilde
Hocam komisyon fiyatıda dahil fiyatıyla sanalpazar - sonteklif vb bir mağazayada pazar açarsanız alımlar artabilir benim gibi taksitle almak isteyebilecek çok kişi olabilir