Güzel duruyor ön sipraiş fiyatı ne olacak acaba tahmini bişeyler var mı
Hocam ön sipariş almayı planlamıyorum kimse madur olmasın diye ama tema fiyatı 60tl olacak, uygun bir fiyat olduğunu düşünüyorum
bence çok profesyonel duruyor, sana önerim logoyu biraz daha vurgula zayıf kalmış gibi.
Tşk ederim hocam

tema güzelse logo halledilir ya
Tasarım olarak çok güzel. Şöyle bir baktım eksik bulabilir miyim diye ama bulamadım

Arkadaşların dediği gibi responsive olursa, hantal bir tema olmazsa ve reklam yerleşimleri de güzel ve panelden ayarlanabilir olursa, oldukça fazla talep göreceğine inanıyorum. Elinize sağlık.
Fakat bir ekleme yapmak istiyorum. Ön satış yapmadan, yani tamamen bittikten sonra satışa koyarsanız iyi olur. Zira, belirlenen sürede ve şekilde tamamlanamayınca, şikayetler geliyor haklı olarak. Başarılar.
Çok tşk ederim

responsive yapmaya gayret etcez kesinlikle hantal bir tema olmayacak zaten ön sipariş almayı düşünmüyoruz hocam dediğiniz gibi dünya hali bi aksilik olur kimse madur olmasın
güzel ancak farklı değil artık wp temaları kendini tekrarlamaya başladı , okadar çok tema yazıldı çizildiki , ama güzel görünüyor.
Haklısınız aslında hocam ama renkler ve tasarımın duruşuna dikkat etmeye çalıştık göz yormayacak ama hoş görünecek şekilde