PcMaKeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onur çok ilginç bir depon var, kurcaladıkça bir şeyler çıkacak gibi hissediyorum.

Fiyat mükemmel hakkaten:

http://www.ebay.com/itm/Citrix-10010...item338f46d6f5

Fiyat gerçekten iyi. Üstelik lisans da dahil. İlgili cihaz şu anda kullanılmadığı için atıl durumda, sahibini bekliyor