Öncelikle geçmiş olsun. Bir daha yaşamaman dileğiyle. Bir açıklama borcum var netinternete...

Netinternet'e ilk defa makina gönderdik yıl 2010 civarı yanlış hatırlamıyorsam. Core i7 en güçlü donanımlardan biri. Ram sorunumuz olmuştu. Sağolsunlar yardımcı oldular. Sonra o makinayı kendimize çektik yerine hp 2u makina gönderdik. Gelen makinadaki ramleri söküp kendi yeni ramlerimizi takıp şirket için sunucu olarak kullanmaya başladık.

Osman beyin çok yardımını gördüm ama ne donanımda eksik vardı ne yazılımlarda, ne de destek konusunda. Adamlar supermicronun bir çok sunucusunu sipariş ediyor. Onbinlerce liralık yatırım yapıyor. Bu adamlar aç gözlü değiller. Müşterileri için elinden geleni yapıyorlar.

Utanmadan iftira atmış arkadaşım dediğin adam...