Merhaba
Öncelikle geçmiş olsun demek istiyorum. Konu içerisinde şirketimizin adı geçtiği için yazma gereği duydum. Netinternet'te hiçbir müşterimizin sunucusu ya da sunucu üzerindeki parçaları üzerinde müşteri bilgisi ve onayı olmadan işlem yapılmaz.Bu atılan iftira gerçekten yersiz ve isim kötülemeye yönelik bir iftiradır. Çamur at izi kalsın mantığı ile söylenmiş sözden başka bir şey değildir.