Merhabalar,
Yeni firmasının ismi Cion Bilişim dir, dikkatli olun..
Bu arkadaşla aramızda 1-2 hafta önce bir alışverişimiz oldu ve daha önce ise istanbul üzerinde yapılacak işim olduğumda söylüyordum yapıyordu ücretini ödüyordum, makinalarımı taşıtmakta en önemlisi çok yardımcı oldu. Neyse bizde ticaret başka arkadaşlık başka lafını unutarak arkadaşla ticarete giriştik. AMD bir makina satın aldım arkadaştan 850 liraya.. Göndereceği işlemci Phenom II X6 idi, tabi gönderilene kadar ya bana geldiği zaman hiç dikkat etmedim. İşlemciyi açtım hafiften temizledim ismine baktım üzerinde X6 ile ilgili hiçbir ibare yoktu.. İnternetten baktığımdada üzerinde hiçbir ibare yoktu X6 ların sadece Phenom II yazıyordu.. Bende arkadaşlık güveninden dolayı hiç kontrol etmedim. Sonrasında makina kargodan geldiğinde darma dağandı harddiskler orda burda sata kablolarının ucu kırılmış. Açtım cihazı 1 TB'lık harddiski gördü, fakat gönderdiği diğer 750 GB'lık harddiski görmedi. Nerelerde denediysem harddisk çalışmadı. Geri gönder rapor çıkarttıralım dedi ben tamam hallederiz diye hiç uğraşmak istemedim harddiskle. Makinaya müşteri çıktı hemen 5-6 gün sonra makinaya barındırma hizmeti için datacentere gönderdim.. Makina kuruldu, giriş bilgilerini aldım makinaya bağlandım bir baktımki X4 yazıyor, arkadaşı aradım böyle böyle, aynen verdiği cevap şu "Verimerkezi değiştirmiştir". Verimerkezi 300-400 liralık işlemci için kendi ismini kirletmez bunu herkes bilir özellikle Netinternet gibi bir verimerkezi. Xeon işlemciler varken AMD işlemciyi kim ne yapsınki. Arkadaş hemen kabullendi sana yeni X6 gönderecem dedi, (ki bir insan gönderdiği işlemci X6 olsa arkasında durur ve derki kardeşim ben X6 gönderdim der bu arkadaş hiç üstelemeden hemen kabullendi ve X6 göndereceğim dedi) Verimerkezinden kargo firmasına kadar suç attı işlemci için, ama gelipte demediki seni 100-150 lira için kandırıyorum okadar şeyden sonra. Şimdide gelmiş aramızdaki tüm ticaret ve arkadaşlık bitmiştir diye mesajlar atıyor.. Siz siz olun o arkadaşla arkadaş olun (işi olmazsa hayatta aramaz bunu bilin) ama asla ticaret yapmayın.. 150 lira beni sarsmaz ama onla daha sürüyle ticaretimiz olabilirdi kendi kaybetti. 150 lira lazım deseydi gönderirdik ki bu makinayıda saten kredi kartı borcum var dediği için aldık.. Diyeceklerim bukadar Onur Torumoğlu ile ticaret yapmayın saten şuan forumda banlı yapmış olduğu dolandırıcılıklardan dolayı.. Okuduğunuz için teşekkürler..