Arkadaşlar yardımcı olabilcek varmi bikaç gün önce pcyi kapattım sanmıştım uyku modunda bırakmışım 2 3 gun pcyi acmadım şimdi açınca hala uyku modunda ve açılmıyor fan calışıyor ekrana hiç bisey gelmiyor ekranın isigi yesil olmuyor kirmizi yanip sonuyor nasıl çözeriz ?
Q1003 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi