MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkcası site henüz aktif değil yakında aktif olacak.
Ancak normal webmail panelini pek sevmediğim için, maillerin yandexe gelmesi daha güzel olur, alıştığım yerden cevaplarım.
ben 5 adet maili tek panelden yönetiyorum yandex sayesinde iyi geldi valla (açtığım domainli mailide bağladım ) tek bir servisler alayının altından kalktım

Etiketlemesi çok hoşuma gidiyor yandex mailin, filtrede koydum mailin geldiği yere göre etiket basıyor bankalar,hostingciler hepsi ayrı ayrı etiketleniyor karışmıyor birbirine.

Diğer mail servislerinde varsada hiç kullanmadım bu özelliği ama yandex kullandırtıyor