Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer yoksa Amerika'ya yollarsınız ben komisyon ile arkadaşınıza yollarım


Sent from my iPhone using Tapatalk
Şuan için bir sorun gözükmüyor sipariş verdim eğer sipariş ile alakalı birşey olursa size dönüş yapacağım teşekkür ederim.