vBulletin Dosyaları istersen veritabanına istersen ftp kaydedebiliyor eger eklenti fazla ise veritabanına değilde ftp ye kaydetmen daha yararlı olur

Admincp > Eklentiler > Eklenti Kayıt Tipi > Dosyaları veritabanından klasöre kaydır git diyip daha sonra eklenti kayıt edilecek klasörün yolunu yazacaksın klasörü ftpden oluşturup cmod değerini 777 yaparsan sıkıntı çıkmaz diye biliyorum bendede sorun çıkmıştı bu şekilde geçtim..