Ben daha dün işlem yaptırdım. Denk gelmedi sanırım.
3 gündür zaten yazışıyoruz ama misal ben gün içinde yazıyorum o akşam 9 da yazıyor

onunla daha önce çalıştık düzgündü o yüzden ona ulaşmak istedim. Son çare konu açtım mecbur acil bir iş başlanması lazım.