Cartman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 gundur ulasmaya calisiyorum. Gun icinde online degil. Gece bakiyor. Gece de ben olmuyorum. Mesai saatlerinde halletmem lazim isi.
Ben daha dün işlem yaptırdım. Denk gelmedi sanırım.