ali13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu ns den alınan domainlerde sıkıntı çıkıyomu 1 yıl sonra süre dolmadan transfer edebiliyormuyuz ?
Bildiğim ediliyor, bu şekilde sıkıntı yok. Benim aldıklarım daha bir sene olmadı. Hep bir şehir efsanesi gibi dolanıyor ortada işte. Böyle bir sorunu yaşayan bizzat bir kişi görmedim.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:15:03 -->-> Daha önceki mesaj 09:58:49 --

Hobbaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain kodu zaten 1-2 dolar, hangi piyasayı kim öldürüyomuş ? 2-3 liraya aldığın domaini 15 e satarak piyasayı yüksek tutuyosunuz dimi Hayırlı işler
Teşekkürler. Amme hizmeti icra ediyoruz kendi çapımızda işte.