bu ns den alınan domainlerde sıkıntı çıkıyomu 1 yıl sonra süre dolmadan transfer edebiliyormuyuz ?
Bildiğim ediliyor, bu şekilde sıkıntı yok. Benim aldıklarım daha bir sene olmadı. Hep bir şehir efsanesi gibi dolanıyor ortada işte. Böyle bir sorunu yaşayan bizzat bir kişi görmedim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:15:03 -->-> Daha önceki mesaj 09:58:49 --
Domain kodu zaten 1-2 dolar, hangi piyasayı kim öldürüyomuş ? 2-3 liraya aldığın domaini 15 e satarak piyasayı yüksek tutuyosunuz dimi

Hayırlı işler
Teşekkürler. Amme hizmeti icra ediyoruz kendi çapımızda işte.