Hayırlı işler bol kazançlar hocam,
Yalnız hocam bu kadar da şu piyasayı öldürmeyelim.
Fiyat satan için de alan içinde makul. Arkadaşların biraz daha ucuza domain alması güzel değil mi. İmkan varken piyasa ölmesin diye fiyatı yüksek tutmak zorunda olmamalıyız değil mi.