StilNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uslubunuzdan nasıl biri olduğunuz belli oluyor.
Daha spama düşme kriterleri hakkında bilginiz yokken konuşmanız garip.
Burada ağlayan biz değil sizsiniz.
Daha yedek almaktan habersiz , ödemeni takip etmekten habersiz gelmiş buraya firmanın ekmeğiyle oynamaya çalışıyorsun.
Suçunu kabul eden birinin bu bölümde işi yok.
Firma üstüne düşeni yapmış daha sana ne yapsın.

Müşteri haklıdır ama adabıyla haklıdır.Ne aldığını ne verdiğini bildiği süreçte haklıdır.
Aynı tavrı yabancı firmalara gösteremiyorsunuz nedense.
Neden kurallar belli !

Allah akıl fikir versin diyorum başkada birşey demiyorum.

Yazdıklarınızıda report ediyorum ceza alırsınız umarım.
Sabah kadar raporlayabilirsin banlanmaktan korkacak birisi degilim.

Yabanci firmalara da ayni tavri gosteriyorum merak etme. https://www.hetzner.de buraya 15 gundur odeme yapmiyorum, hatta 25'inde odeme yapacagim diyorum adamlar tek kelime etmiyor.

Ben firmaya yedek almadigi icin mi sucluyorum?
Ben firmayi direk benim hesabimi sildigi icin sucluyorum. Suspend bile edilmeden silindigi icin sucluyorum. Oncelikle sikayetimi iyi okuyun. Mail gelmedi demiyorum. Sadece fatura mailleri gonderildi onlarda spam klasorune dustu diyorum.

Ilk once sikayeti okumayi, anlamayi ogrenin. Aklim da var fikrim de merak etmeyin.

Meryemce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolay gelsin hocam. Kızmanıza gerek yok. Siz söylemişsiniz geç ödeme alışkanlığınızın olduğunu ben değil.
O mesajin orasini alinti yaparsan o sekilde anlasilir.