merhabalar,
sitemi google gozunde aktif göstermek istiyorum, bunun icinde twitter, ff,fb vs gibi sitelerde konum ile alakalı yorumları bulup program yardımıyla ya da manuel olarak ilgili konuma gonderecegim.
Simdi bu gibi sitelerden google bot hiç cıkmaz haliyle mesajlar indexlenmis(?) olacak şu spam olayı gibi sitem ceza alır mı?
Forumda dedigim mantıkla is yapan program satılıyor alan arkadaslar hep olumlu yazmıs ama ben bi supheye dustum.
Yorumlarınızı bekliyorum.
Yazı hataları icin kusura bakmayın mobilim.