SaMuSiA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu baltalamak gibi olmasın ama arkadaşlar beni de aydınlatırsanız çok sevinirim.

Sorum şu; İnternette bazı alışveriş sitelerinde (sıfır) ürünleri satmak istiyorum mesela şirketim yok.Bireysel satış yapıcam.Fatura olayı nasıl oluyor şirket açmam mı lazım?

Ürünü sattığım kişiye fatura kesmem gerekiyor mu? (Zorunlu mu?)
Fatura kesmezsem ne olur?

Eğer konu dışıysa affola.
Şimdiden çok teşekkürler.
Hocam ufak tefek satarsanız takibe takılmaz. Ama zamanla para kazanmaya başlarsanız fatura kesmek zorundasınız diye biliyorum.
Maliyeciler başına binerse, büyük sıkıntı