Evet belkide olabilir, ergenken herkesin zıt davranışları olmuştur. Ama arkadaş fenomendi, ergenliği dolu dolu dibine kadar yaşadı diyebilirim :


Neyse konuyu baltamayalım, kolay gelsin
Est. hocam düşüncelerinizi özgürce beyan edebilirsiniz

Arkadaşı merak ettim açıkçası