leon_ist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet belkide olabilir, ergenken herkesin zıt davranışları olmuştur. Ama arkadaş fenomendi, ergenliği dolu dolu dibine kadar yaşadı diyebilirim : Neyse konuyu baltamayalım, kolay gelsin
Est. hocam düşüncelerinizi özgürce beyan edebilirsiniz Arkadaşı merak ettim açıkçası