Konu
Dövme yaptırdım sizce nasıl olmuş ?
17-06-2014, 20:04:42
#12
eminbarkcin
Güzel olmuş sadece işçilik birazdaha iyi olabilirdi diyorum. Bendede var büyükce kusursuz işçilik diyebilirim (tr de yaptırmadım)