tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam senin yaş bayaa var bildiğim kadarıyla sürekli forumda görüyorum seni siz de mi girdiniiz nasıl geçti ?
Ben sınava gireli çok oluyor hocam bu sene girmeme gerek yok üniversitedeyim zaten. Sitelerimden dolayı sürekli güncel olayları takip etmek durumundayım o yüzden biliyorum.