Duops adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam biz 1 yıl öncede defalarca şikayet ettiğimiz adamlar var,hala dolanıyorlar.Bu nasıl bir takip anlamıyorum.
Takip süreci 5 yıldır.