Arkadaşlar buraya neden yazıyorum bilmiyorum belki asosyalim diyedir. neyse konuya dönelim barfiks demiri alma niyetim vardı salondan sonra evde'de calışırım diye iyi güzel bakındım biraz 1 tane ürün gördüm 100 110 CM falan yazıyor 100 KG ya kadar uygundur diyor. fiyatı'da 25 TL dedim hmm güzelmiş alayım aldım bugün eve geldi kapıya monte ettim 3 tane barfiks çektim ve monta edilen o kısımlar kırıldı yere düştüm kafamı vurdum az daha beyin kanaması geçiriyordum ( şaka değil ) bir de sorsalar 100 KG'ya kadarmış 70 Kg'um bir de düşünün artık neyse uzun lafın kısası ucuz etin yahnisi değil normali bile yenmiyormuş bugün anladım. ( nokta )